پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181870
برخي در داخل کشور نتوانستند تشييع باشکوه شهداي غواص را تحمل کنند
تاریخ انتشار : 1394/03/30 09:22:43
نمایش : 1717
نماينده ولي فقيه در استان با بيان اينکه تشييع 175 شهيد غواص در شرايطي اتفاق افتاد که جامعه نياز شديدي به وجود شهدا داشت گفت: البته برخي در داخل کشور نتوانستند اين واقعه عظيم را تحمل کنند و دست به اقدامات ناپسندي زدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد، حجت الاسلام و المسلمين نکونام در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلاي شهرکرد، با اشاره به آغاز ماه رمضان و لزوم بهره گيري هر چه بيشتر از اين ماه، با تاکيد بر مراقبت از دستاورد هاي معنوي ماه رمضان گفت: بايد مراقبت کرد تا همراه با شقاوت از اين ماه خارج نشويم که لازمه آن، مداومت بر جلوگيري ار ارتکاب گناه توسط اعضا و جوارح انسان علي الخصوص زبان است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تشييع پيکر مطهر 270 شهيد در روز سه شنبه در تهران افزود: اين روز، به فرموده مقام معظم رهبري، در تاريخ انقلاب اسلامي ثبت شد و بيانگر درک و شعور بالاي مردم ايران است.

نکونام در ادامه با بيان اينکه تشييع 175 شهيد غواص در شرايطي اتفاق افتاد که جامعه نياز شديدي به وجود شهدا داشت افزود: البته برخي در داخل کشور نتوانستند اين واقعه عظيم را تحمل کنند و دست به اقدامات ناپسندي زدند.

وي با اشاره به اول تير ماه، روز اصناف گفت: کسبه و اصناف محترم به شرط داشتن کسب و کار حلال و صحيح، نزد خداوند عزيز هستند، البته مسئولين نيز بايد در رفع نيارهاي اصناف اهتمام داشته باشند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان، اول تيرماه را مصادف با حکم امام(ره) مبني بر تاسيس سارمان تبليغات اسلامي دانست و افزود: نکته مهم آن است که بدانيم، تبليغ معارف اسلامي، صرفاً وظيفه سازمان تبليغات، حوزه هاي علميه و روحانيون نيست، بلکه بايد زمينه بستر تبليغ توسط مردم فراهم شود.

خطيب جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفي چمران در 31 خردادماه و همزماني آن با روز بسيج اساتيد گفت: کسب مدارج علمي باعث رايت خاطر شهيد چمران نشد، بلکه جهاد در راه خدا بود که باعث شد وي به اشباع دروني برسد.

نکونام در پايان با دعوت مردم به حضور پرشور در جلسه تلاوت قرآن که همه روزه در ايام ماه مبارک رمضان، عصر ها در مصلاي شهرکرد برگزار مي شود، افزود: اين برنامه مصداقي از برزگ داشتن، شعائر الهي و قرآني است که طبق دستورات اسلام بايد اين شعائر را هر چه باشکوهتر ، بزرگ بداريم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html